Wczytuję dane...
Dostawa i płatność

Oferowane metody dostawy oraz płatności

1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
- Paczkomat 24/7 (opłata z góry), paczkomat 24/7 (przesyłka pobraniowa),
- Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa.

Możesz śledzić swoją przesyłkę, wklejając nr listu przewozowego, na stronach:
- GLS https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek
- DPD https://tracktrace.dpd.com.pl/
- Poczty Polskiej http://emonitoring.poczta-polska.pl/
- Paczkomatów Inpost https://twoj.inpost.pl/pl/znajdz-przesylke
- Paczka w Ruchu https://www.paczkawruchu.pl/sledz-paczke/

Jeżeli stwierdzą Państwo uszkodzenie przesyłki, folii lub taśmy firmowej, to stan przesyłki należy sprawdzić w obecności kuriera. W przypadku braków lub uszkodzeń koniecznie należy sporządzić protokół, będący jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji. Kurier doręczający ma obowiązek zaczekać do momentu zakończenia sprawdzania zawartości paczki.

2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
- Płatność przy odbiorze,
- Płatność za pobraniem,
- Płatności elektroniczne,
- Płatność kartą płatniczą,
- Płatność przelewem na konto Sprzedawcy:

Tailored Solutions Krzysztof Król, ul. Cyprysowa 6s, 55-093 Kiełczów
Numer rachunku bankowego: 57 1140 2004 0000 3802 7770 1312

3. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronach Sklepu.